Usprawnij pracę w firmie digitalizując obieg dokumentów i automatyzując procesy biznesowe.
Elastyczna konfiguracji procesów w ramach wbudowanej platformy low-code pozwala na dopasowanie systemu w prosty sposób do potrzeb każdej firmy, a możliwość pracy z urządzeń mobilnych sprawia, że wszystkie dokumenty i zadania dostępne są pod ręką z dowolnego miejsca. Zapomnij o papierze oraz niejasnych procedurach i zapewnij efektywną pracę w swojej firmie dzięki Comarch DMS. |
Automatyzacja i digitalizacja procesów biznesowych
DMS uprawnia nie tylko sam obieg dokumentów ale też wpływa na wydajność i efektywność wielu innych procesów w różnych obszarach biznesowych firmy.
Mobilny dostępDostęp do dokumentów praktycznie z dowolnego miejsca dzięki możliwości pracy na aplikacjach mobilnych, przeglądarkach www i aplikacji desktop |
PowiadomieniaBądź zawsze na bieżąco ze zleconymi zdaniami dzięki systemowi powiadomień mobilnych i mailowych
|
Kontrola czasuSprawniejsza realizacja procesów poprzez definiowanie czasu na ich realizację, automatyczną eskalację i raportowanie informacji |
Plartforma low – codeTwórz i zmieniaj firmowe procesy dzięki wbudowanemu graficznemu konfiguratorowi procesów
|
Współpraca z ERPRozszerz standardowe obszary systemu ERP o nowe procesy zachowując integrację danych
|
OCRZautomatyzuj proces wprowadzania faktur wykorzystując sprawdzone narzędzie Comarch OCR |
Elektroniczne archiwumWyeliminuj zagubione dokumenty rezygnując z papierowego obiegu na rzecz elektronicznego archiwum z pełnym dostępem do skanów i załączników |
Ścieżki akceptacjiZastosuj własne schematy obiegu dokumentów wraz z opcją wprowadzania reguł biznesowych i podpowiadaniem kolejnych kroków |
Historia procesuZachowaj dostęp do pełnej informacji o procesie: osoby odpowiedzialne, czasy realizacji, komentarze i komplet danych |
Elektroniczny obieg dokumentów i procesy biznesoweNiezależnie od skali czy rodzaju działalności, każde przedsiębiorstwo wymaga efektywnego zarządzania dokumentami. Rozbudowane funkcjonalności Comarch DMS zapewnią wsparcie w digitalizacji firmy i odejście od realizowania obiegu w formie papierowej czy załatwiania spraw przez maile czy excele. Wykorzystując system Comarch DMS zoptymalizujesz działania związane z wprowadzaniem, opisywaniem czy akceptacją dokumentów różnego typu m.in.: faktury, umowy, korespondencja. Elastyczność systemu pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów dokumentów jak i obsługę nietypowych procesów biznesowych dzięki czemu możliwe jest wykorzystanie jednego systemu do usprawnienia procesów w wielu obszarach firmy. |