Program OCR do wprowadzania faktur

OCR

Technologia OCR – czyli optycznego rozpoznawania tekstu
(z ang. Optical Character Recognition) – znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach, także w biznesie.

Comarch oferuję usługę, która przyspieszy digitalizację Twojej firmy. Dzięki Comarch OCR błyskawicznie wprowadzisz do rejestrów VAT każdą papierową fakturę – potrzebny Ci będzie tylko skaner lub aparat fotograficzny i połączenie
z Internetem.

Chmurowa usługa Comarch OCR kluczowe dane z faktury odczyta i skataloguje za Ciebie – dzięki czemu zaoszczędzisz czas, który poświęcasz na ich ręczne wprowadzanie, a w przyszłości błyskawicznie wyszukasz potrzebne dokumenty.

Program OCR do wprowadzania faktur

Usługa OCR jest przeznaczona do rozpoznawania znaków i całych tekstów w pliku graficznym – PDF, JPG, JPEG, TIFF, PNG. Zadaniem Comarch OCR jest rozpoznanie danych (np. kontrahentów, kwoty netto / brutto, opisy, VAT oraz numery faktur) przy użyciu tej technologii z zeskanowanych faktur, a następnie przeniesienie rozpoznanych danych do oprogramowania księgowego np. do rejestrów VAT.
   
Wzrost efektywności pracy

Comarch OCR odczytuje dane z dokumentów z 87% skutecznością! Rozczytał i skatalogował już 8 mln stron.

Redukcja kosztów

Oszczędzaj czas i ograniczaj błędy przy ręcznym wprowadzaniu faktur do systemu księgowego.

Dostępność i wygoda

OCR jest dostępny bezpośrednio z poziomu systemu Comarch ERP lub innego oprogramowania księgowego dzięki API.

Szybki kontakt!
+
Wyślij!