Moduły robotyzacji i sztucznej inteligencji

Robotyzacja procesów biznesowych (RPA) czyli inteligentna automatyzacja w Comarch ERP Optima pozwala na jeszcze szybszą i efektywniejszą pracę z systemem.

Moduły RPA i AI (sztuczna inteligencja) są stałymi – bezpłatnymi – elementami oprogramowania, które działają w wielu kluczowych obszarach jak fakturowanie, księgowanie, wymiana danych z bankiem i biurem rachunkowym, komunikacji z Klientami czy windykacją należności.

 

Automaty pobierania danych

  • Automatyczne pobieranie rachunków bankowych kontrahentów z wykazu podatników VAT
  • Automamatyczne pobieranie danych z baz GUS, ZUS
  • Program sam weryfikuje status kontrahenta w VAT: np. sprawdzanie numeru rachunku bankowego czy jest na Białej liście podatników (w rejestrze VAT i ewidencji dodatkowej)
  • kursów walut z NBP
  • nowych wartości typu odsetki ustawowe czy progi podatkowe

Komunikacja zewnętrzna

  • bezpieczne i zautomatyzowane przekazywanie przelewów bezpośrednio do systemu bankowego oraz pobieranie wyciągów z systemu bankowego do Comarch ERP Optima. (Więcej o integracji z bankami)
  • windykacji należności w oparciu o samoczynnie realizujące się i definiowalne schematy windykacji, które umożliwiają:
    • wysyłanie do kontrahentów wiadomości e-mail z informacją o zadłużeniu,
    • możliwość tworzenia w systemie CRM zarówno bazy kontaktów wierzycieli jak i zadań z nimi związanych,
    • generowanie a następnie wysyłanie ponagleń do zapłaty,
    • możliwość blokowania sprzedaży dłużnikom
  • wysyłanie automatycznych powiadomień do klientów związanych z zadaniami/kontaktami (np. przypomnienie o cyklicznym przeglądzie samochodu, zakupie ubezpieczenia, przedłużeniu abonamentu itp.)
  • zautomatyzowana wymiana dokumentów z biurem rachunkowym

Inteligentne zczytywanie dokumentów i rozpoznawanie danych

Usługa która przyspieszy digitalizację Twojej firmy. Dzięki Comarch OCR, błyskawicznie wprowadzisz do rejestrów VAT każdą papierową fakturę – potrzebny Ci będzie jedynie skaner lub aparat fotograficzny i połączenie z Internetem. Chmurowa usługa Comarch OCR kluczowe dane z faktury odczyta i skataloguje za Ciebie – dzięki czemu zaoszczędzisz czas, który musiałbyś poświęcić na ich ręczne wprowadzanie, a w przyszłości błyskawicznie wyszukasz potrzebne dokumenty.

Usprawnienie pracy dzięki inteligentnej automatyzacji i AI

  • automat wysyłki faktur pocztą e-mail. Funkcja umożliwia automatyczne wysyłanie pocztą mailową faktur sprzedaży, które zostały dodane w programie oraz nie zostały wcześniej wysłane za pomocą skrzynki pocztowej skonfigurowanej w module CRM.
  • operacje seryjne: możliwość seryjnego dodawania pojedynczych dokumentów wewnętrznych, seryjnej zmiany formy i terminu płatności, seryjnej zmiany podmiotu/ płatnika, seryjnej aktualizacji danych podmiotu oraz seryjnej zmiany stawki VAT przy zmianie kategorii.
  • Mechanizm, który dzięki machine learning wyszukuje powtarzające się okresowo faktury i proponuje ustalenie dla nich wzorca faktury cyklicznej w module CRM
Szybki kontakt!
+
Wyślij!