Wdrożenia Enova365
Model wdrożenia systemu
- podczas bezpłatnych konsultacji zapoznajemy się z potrzebami Klienta, dobieramy odpowiednie oprogramowanie/moduły, odpowiedni sprzęt, jeśli jest taka potrzeba, następnie przedstawiamy naszą ofertę,
- wdrażamy oprogramowanie, instalujemy sprzęt, sieć w firmie,
- prowadzimy szkolenie pracownikom firmy.
Szkolenia i pomoc
Naszym celem jest satysfakcja naszych Klientów, dlatego pracownicy firmy ESTA biorą aktywny udział w doskonaleniu swoich umiejętnościach oraz pogłębianiu wiedzy, aby sprostać wszystkim Państwa oczekiwaniom. Przejście na nowy system, wiąże się często z dużym stresem ze strony pracowników. Nasi fachowcy podchodzą do pracowników indywidualnie, odpowiadając na każde pytanie, pokazując na ekranie komputera jak należy prawidłowo wykonać zadanie. Również po szkoleniu można wykonać telefon z pytaniem do Naszego pracownika. Po wdrożeniu nie zostawiamy Naszych klientów.
Udzielamy także naszym Klientom pomocy zdalnej. Aby zaoszczędzić czas potrzebny na dojazd, łączymy sie za pomocą pulpitu zdalnego. W ten sposób można rozwiązać 70% problemów i jak wyjaśnić kwestie, które mogą być preblematyczne w obsłudze oprogramowania.